دستگاه دیسک و کاسه چرخ تراش رومیزی

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

09134449097 09137865962

03133204543

دیسک تراش رومیزی

قیمت دستگاه دیسک تراش رومیزی دیسکا

دستگاه دیسک تراش رومیزی

اگر قصد دارید با سرمایه گذاری اندک، تعداد دیسک های ترمز زیادی را با کیفیت بالا تراشکاری کنید، می توانید از دستگاه های ماشین سازی دیسکا استفاده کنید. کاربری و نحوه استفاده از این نوع دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد، این امر باعث شده است تا افراد مبتدی نیز بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. تعرفه های بسیار مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا دستگاه های دیسک تراش رومیزی مجموعه ماشین سازی دیسکا، باعث شده است تا روز به روز بر تعداد متقضیانی که قصد خریداری آن ها را دارند، افزایش یابد. جهت اطلاع از قیمت های به روز خرید این نوع دستگاه، می توانید با کادر فروش مجموعه دیسکا در ارتباط باشید.

این محصول دارای یک سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

خدمات پس از فروش
گارانتی
قیمت مناسب دستگاه
کیفیت بالای دستگاه

دستگاه دیسک تراش رومیزی

دیسک تراش رومیزی

پاسخ به سوالات متداول در خصوص دیسک تراش رومیزی دیسکا

برق این دستگاه تک فاز به سه فاز است به این معنی که بوسیله اینورتر نصب شده روی دستگاه، می تواند حتی با برق تک فاز راه اندازی شود و به خوبی کار کند.

بله.دستگاه دیسک تراش رومیزی باری و سواری دیسکا این قابلیت را دارد.

نصف مبلغ نقدا و مابقی در چند قسط دریافت می شود. در صورت خرید نقدی تخفیف به خریداران ارائه می شود.

مزایای خرید دیسک تراش رومیزی

دستگاه های دیسک تراش رومیزی این مجموعه قابلیت کار بر روی انواع خودروهای سواری و باری را دارند.

یکی از دستگاه‌های کارآمدی که از آن در فعالیت‌های مکانیکی و بیشتر برای ماشین آلات از آن بهره برده می‌شود دستگاه تراش دیسک ترمز است که به راحتی می‌تواند عیوبی را که در خودرو وجود دارد را از بین ببرد.

قابلیت تراشکاری همزمان و به صورت یکسان دیسک های ترمز توسط این دستگاه باعث شده است تا امروزه افراد بسیار زیادی علاقه مند به استفاده از آن ها در تعمیرگاه های خود را داشته باشند. جنس بدنه دستگاه دیسک تراش رومیزی به فروش رسیده توسط ماشین سازی دیسکا از آلیاژهای بسیار محکمی ساخته شده است، این امر باعث می شود تا در صورت وارد شدن ضربه دستگاه آسیب چندانی نبیند.  

آموزش کار با دستگاه دیسک تراش رومیزی

در صورتی که در زمینه کار با این نوع دستگاه هیچ گونه دانش و اطلاعاتی ندارید، می توانید فیلم آموزشی که در این صفحه بارگذاری شده است را مشاهده کنید.

کادر متخصص مجموعه ماشین سازی دیسکا علاوه بر ارائه خدمات فروش دستگاه های دیسک تراش، نحوه صحیح کار با دستگاه را نیز به مشتریان عزیز خود آموزش می دهند. شما عزیزان می توانید با اطمینان از نحوه عملکرد و کیفیت دستگاه های این مجموعه، بسته به نوع فعالیت خود دستگاه دیسک تراش درجا و یا رومیزی را از این مجموعه خریداری کنید.

خرید دستگاه دیسک تراش رومیزی

اگر به دنبال خریداری بهترین مدل دستگاه دیسک تراش رومیزی را با موتور بسیار قدرتمند هستید، می توانید با اطمینان خاطر به مجموعه ماشین سازی دیسکا مراجعه کرده و دستگاه مد نظر خود را خریداری کنید. با استفاده از دستگاه های دیسک تراش این مجموعه می توانید در وقت و هزینه های تعمیر دیسک های ترمز خودرو تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

مدیریت محترم مجموعه ماشین سازی دیسکا برای راحتی مشتریان عزیز خود، امکان پرداخت هزینه ها را به صورت قسطی فراهم کرده است.

رنگ کوره ای و با دوام بدنه این نوع دستگاه باعث شده است تا در گذر زمان و استفاده طولانی مدت از دستگاه، رنگ آن آسیب ندیده و پوسته پوسته نشود. کیفیت بسیار بالا دستگاه دیسک تراش رومیزی این مجموعه باعث شده است تا آن ها به گزینه ایده آلی برای استفاده در مقایسه با سایر نمونه های خارجی موجود در بازار تبدیل شوند.

قیمت دستگاه دیسک تراش رومیزی

قیمت فروش دستگاه دیسک تراش رومیزی تحت تاثیر فاکتورهای زیادی، تغییر می کند، یک عدد ثابت و مشخص نمی توان برای خریداری این نوع دستگاه تعین کرد. مجموعه ماشین سازی دیسکا با سال ها فعالیت در زمینه تولید و فروش دستگاه دیسک تراش توانسته است با اطلاع از نیاز بسیاری از مشتریان عزیز خود، اقدام به فروش دستگاه دیسک تراش رومیزی و درجا با قیمت های کاملا به صرفه کند. شما عزیزان می توانید این نوع دستگاه ها را با قیمت های استثنایی و شرایط ویژه فروش نقد و قسطی، از این مجموعه خریداری کنید.

هر چقدار تعداد امکانات به کار رفته در دستگاه بیشتر باشد و همچنین بدنه دستگاه از استحکام بالاتری برخوردار باشد، به طبع قیمت خرید دستگاه دیسک تراش رومیزی نیز افزایش می یابد. اگر در زمان استفاده از دستگاه های دیسک تراش این مجموعه متوجه کوچکترین خرابی در آن ها شدید، می توانید از خدمات پشتیبانی و گارانتی این مجموعه استفاده کنید.

انواع دیسک تراش رومیزی

گروه ماشین سازی دیسکا با توجه به نوع کاربری اقدام به طراحی، توسعه و تولید 2 مدل دستگاه برای تراش دیسک ترمز، کاسه چرخ و فلایویل نموده است. این دو مدل تولیدی عبارت اند از سواری و سواری باری

دیسک تراش رومیزی سواری

این دستگاه قابلیت تراش و اصلاح دیسک، کاسه چرخ و فلایویل تمامی خودروهای سواری، شاسی بلند و نیمه سنگین را دارد.

دیسک تراش رومیزی سواری باری

این دستگاه علاوه بر خودروهای سبک می تواند تراش دیسک، کاسه چرخ و فلایویل در خودروهای سنگین و باری را نیز انجام دهد.

دستگاه کاسه چرخ تراش

این دستگاه جایگزینی مناسبی برای دستگاه تراش دیسک‌های ترمز خودرو است که قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد. از قابلیت‌های دستگاه کاسه چرخ تراش، تراش انواع دیسک ترمز خودروهای سبک و SUV به صورت روکار است که این عمل را بدون باز کردن مکانیزم دیسک ترمز به خوبی انجام می‌دهد. کاربرد سریع و راحت، حمل و نقل آسان، مجهز به سیستم قطع کن اضطراری، قابلیت تراش دیسک به صورت هم‌زمان، سیستم اندازه‌گیری دقیق و … از مزیت‌های فوق‌العاده‌ی دستگاه کاسه چرخ تراش است. اکثر رانندگان می‌دانند که لازم است تعمیر و نگهداری از خودروی خود را به صورت مرتب و دوره‌ای انجام دهند، در این صورت می‌توانند خودروی خود را در وضعیت سالم نگه دارند.
این موارد شامل تعویض روغن ترمز، بالانس تایرها و گاهی اوقات کنترل سطح هر یک از مایعات حیاتی خودرو می‌باشد. برخی از اجزای سیستم خودرو نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به سایر اجزا دارند. امروزه با وجود دستگاه‌هایی نظیر دستگاه کاسه چرخ تراش، دستگاه دیسک تراش، دستگاه دیسک تراش درجا و … مراقبت و نگهداری از سیستم ترمز خودرو سریع‌تر و با دقت بسیاری زیادی انجام می‌گیرد. با توجه به قیمت دستگاه کاسه چرخ تراش لازم است تعمیرکار از نحوه کار با دستگاه اطلاع داشته باشد تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

علت به وجود آمدن مشکلات بر روی سیستم ترمز


یکی از مشکلاتی که غالبا برای خودرو پیش خواهد آمد میزان لرزش و سر و صدای زیاد، ناشی از عملکرد نامناسب و خرابی دیسک ترمز است. در بیشتر موارد دستگاه دیسک تراش روکار  یا رومیزی دیسکا می توانند به راحتی سر و صدا‌هایی ناشی از مشکل در دیسک های ترمز چرخ ها را از بین ببرند.

  • قرار گرفتن ناهماهنگ لنت یا دیسک ترمز با سطح درگیر
  • زنگ زدگی سطحی
  • تاب برداشتن
    وجود آلاینده‌ها و همین طور تماس با سایر آلودگی‌ها  و احتمالا آب موجب زنگ زدگی می شود که حتی درصد کم آن نیز می‌تواند باعث بروز اختلال در عملکرد سیستم ترمز خودرو شود.
    از طرفی تنش های ناگهانی حرارتی و سرد و گرم شدن های ناگهانی باعث تاب برداشتن دیسک ترمز خواهد شد که با توجه به هزینه های بسیار بالای تعویض پیشنهاد می شود که از فرآیند تراش دیسک ترمز برای رفع عیب استفاده شود.

عملکرد دستگاه فلایویل تراش

خودروی شما به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای شما محسوب می‌شود که طی عمر آن شما مجبور به پرداخت هزینه‌هایی برای تعمیر و نگهداری آن‌ها خواهید بود. با این حال اقدامات بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها آن‌ها را انجام دهید، به عنوان مثال تعمیر و یا تعویض دیسک ترمز، پدال ترمز و یا روتور ترمز از جمله این اقدام‌ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه فلایویل تراش و یا دستگاه کاسه تراش رومیزی امکان‌پذیر است.
اگر اولین بار است که برای بررسی سیستم دیسک ترمز خودرو و تعویض لنت‌های ترمز اقدام می‌کنید، بهتر است این کار را به تنهایی انجام ندهید، توصیه می‌شود که در ابتدا از یک تعمیرکار حرفه‌ای خودرو برای انجام این کار کمک بگیرید، این باعث می‌شود که در مورد صحیح بودن فرایند اطمینان حاصل کنید. تکنسین پس از بررسی مشکل با کمک دستگاه کاسه چرخ تراش رومیزی مشکل را برطرف می‌کند. زمانی که دیسک تعویض می‌شود زمانی است که دیسک بسیار نازک شده است و دیگر نمی‌توان کار برش را برای آن ایجاد کرد، در این شرایط است که بهترین کار تعویض و تعمیر دیسک ترمز است. بنابراین در هر حالتی نمی‌توان از دستگاه کاسه چرخ تراش استفاده کرد.
در برخی از موارد دستگاه تراش پاسخگو نخواهد بود و باید حتما قطعه را تعویض کرد. توجه داشته باشید که عملکرد سیستم دیسک ترمز در خودروی شما به اصطکاک بین پدال‌های ترمز و روتور بستگی خواهد داشت. عدم وجود روغن مناسب در این ناحیه ممکن است به طور بالقوه باعث آسیب دیدن وسیله نقلیه شما شود. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که عدم آشنایی با سیستم دیسک ترمز و اقدام برای تعویض آن ممکن است باعث خسارات جبران ناپذیری به سیستم خودروی شما شود، بنابراین بهتر است برای انجام این کار آگاهی و اطلاعات لازم را داشته باشید.

موارد استفاده از دیسک تراش در صنعت

یکی از ابزار آلاتی که امروزه در صنعت از آن بهره‌ها‌ی زیادی برده می‌شود به کار بردن دستگاه کاسه چرخ تراش و دستگاه دیسک تراش است این وسیله توانسته است کارایی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.
دستگاه تراش می‌تواند شکل دهی و فرم دهی مطلوبی را برای قطعاتی که نیاز به تراش دارند انجام دهند به این شکل که تنها برای قطعات فلزی کاربرد نخواهد داشت، بلکه برای قطعه و وسیله‌ها‌ی چوبی نیز مناسب خواهد بود البته نوع دستگاه برای هر قطعه‌ای متفاوت است و به یک شکل نیست.
این وسیله به دلیل این که دارای کارایی بسیار بالایی است به شکل منحصر به فردی در اقتصاد به کار برده می‌شود زیرا کیفیتی که در این وسیله وجود دارد بسیار زیاد است و از نظر هزینه‌ای نیز به صرفه خواهد بود.
بیشتر قطعاتی که برای دستگاه تراش به کار برده می‌شود اصولا از قطعات به کار رفته در ماشین است که به شکل گرد هستند به همین خاطر در بیشتر موارد دستگاه تراش قطعات گرد شده خودرو را به راحتی تراش می‌دهد.
قطعه‌ای که کار تراش در دستگاه را انجام می‌دهد خود نیز به شکل گرد است به این خاطر است که قطعات خودرو که به شکل گرد هستند به راحتی با استفاده از دستگاه تراش به شکل مطلوب و کیفیت عالی خواهند رسید.

دیسک تراش رومیزی دیسکا

نیرو‌ها‌ی وارد شده بر دستگاه دیسک تراش رومیزی عبارت است از:

  • نیروی محوری
  • نیرو شعاعی
  • نیرو عمودی و مماس
    یکی از نکات دیگری که برای دستگاه تراش بسیار مهم است و باعث سالم ماندن و دیر‌تر خراب شدن دستگاه می‌شود این است که بتوان سرعت درست و معقولی را برای دستگاه تراش ایجاد کرد.
    سرعت زیاد برای دستگاه می‌تواند باعث از بین رفتن و سریع‌تر خراب شدن دستگاه تراش شود. سرعت کم نیز نمی‌تواند فاکتور درستی برای دستگاه تراش باشد به همین خاطر باید این مطلب را در نظر داشت که سرعت کم نیز باعث کندی در کار می‌شود و هم این که خروجی مطلوب و درستی را از آن نمی‌توان به دست آورد.
    بنابراین دستگاه تراش باید از سرعت استاندارد و معقولی برخوردار باشد تا بتواند کارایی خوب و مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
5 سال قبل

سلام
قیمت چند

مدیر رادمهر
مدیر رادمهر
3 سال قبل
پاسخ به  علی

سلام با شماره‌ی 09137865962 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را از آخرین قیمت‌ها مطلع کنند.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.