دستگاه دیسک تراش یوناراک

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

09134449097 09137865962

03133204543

دستگاه دیسک تراش

خرید مستقیم دستگاه دیسک تراش یوناراک

مجموعه ماشین سازی دیسکا به عنوان یکی از معتبرترین مراکزی که در زمینه پخش و فروش دستگاه دیسک تراش در سرتاسر کشور فعالیت دارد، با ارائه بهترین مدل های دستگاه با کیفیت بالا و همچنین بهترین سطح خدمات پس از فروش برای شما عزیزان، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. دستگاه دیسک تراش یوناراک که توسط این مجموعه به فروش می رسد، امکان تراش طیف گسترده ای از مدل های مختلف خودرو را دارد. کیفیت بسیار بالای دستگاه های مجموعه دیسکا این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت استفاده مداوم از آن ها، قطعات داخلی دستگاه آسیب نمی بیند و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن ها نمی باشد. این امر مستلزم این موضوع می باشد که شما به درستی از دستگاه استفاده کنید.

اگر به دنبال یک دستگاه دیسک تراش با کیفیت بالا، قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستید، به شما عزیزان توصیه می کنیم دستگاه دیسک تراش یوناراک عرضه شده توسط مجموعه دیسکا را خریداری و استفاده کنید.

خدمات پس از فروش
گارانتی
قیمت مناسب دستگاه
کیفیت بالای دستگاه

مشخصات فنی دستگاه دیسک تراش یوناراک

دستگاه دیسک تراش

پاسخ به سوالات متداول در خصوص خرید از مجموعه دیسکا

بله. برای خرید اقساطی می توانید نصف هزینه دستگاه را نقدا پرداخت نموده و مابقی را طی چند فقره چک تسویه نمایید. در صورت خرید نقدی به خریداران تخفیف ارائه می شود.

ارسال و تحویل دیسک تراش درجا دیسکا بین 2 تا 3 روز کاری با توجه به آدرس سفارش ممکن است به طول انجامد.

بله، امکان ارسال به تمام نقاط کشور وجود دارد.

دستگاه دیسک تراش درجا و روکار

دلایل استفاده از دستگاه دیسک تراش یوناراک

دستگاه دیسک تراش یوناراک عرضه شده توسط این مجموعه با استفاده از مواد باکیفیت و با بالاترین سطح استانداردها ساخته شده اند، این امر به این معنی است که آن ها می ‌توانند در سخت ‌ترین شرایط نیز دوام آورند. دستگاه دیسک تراش یوناراک می توانند با دقت بالا دیسک های ترمز را تراش دهند، این امر باعث می شود تا در پایان کار سطح دیسک به صورت کامل صاف و یکدست تراش داده شوند.

در هر کجای کشور که ساکن هستید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و سوالات خود را درباره نحوه ثبت سفارشات در این مجموعه از کادر فروش مجموعه دیسکا بپرسید.

فروش ویژه دستگاه دیسک تراش یوناراک

قابلیت تراش دیسک های ترمز برای طیف گسترده ای از خودروها، تنوع مدل ها برای پاسخگویی به نیازهای مختلف، قیمت مناسب از جمله مزایای خرید دستگاه کاسه چرخ تراش و دستگاه دیسک تراش یوناراک از مجموعه دیسکا می باشد.

تیم متخصص ماشین سازی دیسکا آماده است تا به مشتریان در انتخاب دستگاه مناسب بر اساس نیازها و کاربردهای خاص آن ها مشاوره دهد. این امر می ‌تواند به مشتریان اطمینان دهد که دستگاهی که خریداری می ‌کنند، به بهترین شکل ممکن نیازهایشان را برآورده خواهد کرد.

قیمت دستگاه دیسک تراش یوناراک

قیمت دستگاه دیسک تراش می تواند به عوامل مختلفی مانند برند، مدل، ظرفیت، قابلیت ها و محل خرید بستگی داشته باشد. ظرفیت دستگاه دیسک تراش به تعداد دیسک هایی که می تواند در یک ساعت تراش دهد، اشاره دارد. دستگاه هایی که ظرفیت بالاتری دارند به طور کلی قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

هر یک از دستگاه های دیسک تراش موجود در بازار با توحه به آپشن و امکاناتی که دارند مانند تراش لبه دیسک، تراش سطح دیسک، ایجاد شیار و … ، قیمت خرید آن ها نیز متفاوت می باشد.

دستگاه دیسک تراش یوناراک اصل

مدیریت محترم مجموعه ماشین سازی دیسکا در راستای افزایش راحتی مشتریان خود، امکان پرداخت هزینه های خرید دستگاه دیسک تراش روکار و درجا را به صورت نقد و اقساطی فراهم کرده است.

با توجه به این که کوچکترین مشکل در دیسک های ترمز خودرو می تواند در عملکرد خودرو و نحوه ترمز گیری آن بسیار تاثیر گذار می باشد، بسیار مهم است بتوانید از دستگاه های دیسک تراشی استفاده کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. با خرید دستگاه‌ های دیسک تراش از مجموعه دیسکا، مشتریان می ‌توانند از قابلیت‌ های پیشرفته دستگاه‌ ها بهره ‌مند شده و زمان و هزینه‌ های تراش دیسک های ترمز را کاهش دهند.

نحوه کار با دستگاه دیسک تراش یوناراک

دستگاه دیسک تراش یوناراک دارای یک رابط کاربری ساده و دستورالعمل های واضح است که به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی از آن استفاده کنید. برای کار با این نوع دستگاه دیسک تراش بهتر است به مراحل زیر توجه کنید:

  • خودرو باید در سطح صاف و محکم قرار گیرد.
  • چرخ هایی را که می خواهید دیسک های ترمز آن ها را تراش دهد، باز کنید.
  • کالیپر ترمز را از دیسک ترمز جدا کنید.
  • دیسک ترمز را روی صفحه آداپتور دستگاه دیسک تراش یوناراک نصب کنید.
  • دستگاه را روشن کنید و عمق و سرعت تراش را مشخص کنید.
  • دستکاه دیسک تراش یوناراک تراش دیسک های ترمز را به صورت خودکار تا زمانی که به عدد تنظیم شده در دستگاه برسد، ادامه می دهد.
  • پس از اتمام فرآیند تراش دیسک های ترمز حتما دستگاه را خاموش کرده و آن را تمیز کنید.

 

نکاتی که هنگام کار با دستگاه دیسک تراش یوناراک باید به آن دقت کنید

  • از تراش بیش از اندازه دیسک های ترمز خودرو خودداری کنید.
  • قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که دستگاه در شرایط کاری مناسبی قرار دارد. قطعات شل یا خراب را بررسی و تعویض کنید.
  • در هنگام کار با این نوع دستگاه حتما از عینک و دستکش های مخصوص استفاده کنید.
  • در هنگام تراش دیسک ترمز اگر متوجه ایجاد ترک در سطح دیسک شدید، در کمترین زمان ممکن آن را تعویض کنید.
  • هنگام کار با دستگاه، فاصله ایمن خود را حفظ کنید تا از برخورد ناگهانی با دیسک در حال چرخش جلوگیری کنید.
  • سرعت دیسک را بر اساس نوع و سختی ماده‌ ای که قرار است تراشیده شود، تنظیم کنید.
  • هنگام تراشیدن، فشار زیادی به دیسک وارد نکنید. فشار بیش از حد می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد و آسیب به دستگاه و قطعه کار شود.
  • برنامه نگهداری منظم برای دستگاه داشته باشید. این امر شامل تمیز کردن، روانکاری و تعویض قطعات فرسوده می‌ شود.

 

افزایش عمر مفید دیسک و لنت ترمز با دستگاه دیسک تراش یوناراک

دستگاه دیسک تراش یوناراک یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر تعمیرکار یا صاحب خودرویی است که به دنبال صرفه جویی در زمان و هزینه، افزایش عمر مفید دیسک و لنت ترمز، بهبود عملکرد ترمز، افزایش ایمنی و استفاده از دستگاهی با کیفیت بالا و آسان می باشد.

تراشیدن سطح دیسک ترمز باعث از بین رفتن ناهمواری ها و شیارهای سطح دیسک می شود که می تواند به بهبود عملکرد ترمز و کاهش سایش لنت ها کمک کند. دیسک های ترمز که ناهموار یا ساییده شده اند می توانند باعث لرزش و صدا هنگام ترمزگیری شوند، تراشیدن دیسک ها با استفاده از دستگاه دیسک تراش یوناراک می تواند این لرزش و صدا را به طور قابل توجهی کاهش دهد. استفاده از دستگاه دیسک تراش فقط در صورتی مجاز است که دیسک ها در شرایط مناسبی باشند، اگر دیسک ها ترک خورده یا آسیب دیده باشند، باید تعویض شوند.

در نهایت می توان گفت با وجود این که استفاده از دستگاه دیسک تراش می تواند راه حلی موثر برای افزایش عمر مفید دیسک و لنت ترمز خودرو شما باشد، مهم است که از این دستگاه به درستی و توسط افراد مجرب استفاده شود.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.