متفرقه

دستگاه دیسک تراش در تبریز

نمایندگی فروش دستگاه دیسک تراش در شهر تبریز

ماشین سازی دیسکا به عنوان یک مجموعه معتبر و شناخته شده در صنعت،  سابقه ‌ای درخشان در ارائه محصولات باکیفیت و بالاترین سطح خدمات خود به مشتریان را دارد.

کیفیت بالای دستگاه
قیمت مناسب دستگاه
گارانتی
خدمات پس از فروش

فروش ویژه دستگاه دیسک تراش در تبریز

دستگاه دیسک تراش رومیزی و روکار ماشین سازی سازی دیسکا، دستگاهی است که برای صاف کردن و تراشیدن سطح دیسک ترمز خودرو قابل استفاده می باشد.

با کمک دستگاه های به فروش رسیده توسط این مجموعه می توانید لبه ها، ناهمواری ها و تابیدگی های دیسک را که باعث ایجاد لرزش فرمان و سروصدای ترمز خودرو می شود به راحتی تعمیر کنید. برای افزایش عملکرد ترمز خودرو استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا ماشین سازی دیسکا را پیشنهاد می کنیم.

فروش دستگاه دیسک تراش در تبریز توسط مجموعه ماشین سازی دیسکا امکان پذیر است. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت درخواست های خود در این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پخش ویدیو

قیمت دستگاه دیسک تراش در تبریز

قیمت انواع دستگاه های دیسک تراش با توجه به نوع برند و میزان کیفیتی که دارند، متفاوت می باشد. دستگاه دیسک تراش روکار در مقایسه با مدل های رومیزی، قیمت ارزان تری دارند. اگر برای کارگاه های کوچک و یا تعمیرگاه های خود به دنبال خریداری بهترین مدل های دستگاه های دیسک تراش هستید ما به شما مدل روکار و درجا را پیشنهاد می کنیم.

نوع فروشگاه و مجموعه ای که برای خرید دستگاه دیسک تراش در تبریز انتخاب می کنید نیز در قیمت فروش این نوع دستگاه تاثیرگذار است. برای صرفه جویی در هزینه و زمان خود می توانید به صورت آنلاین دستگاه دیسک تراش مد نظر خود را از وب سایت های اینترنتی معتبر، سفارش دهید. سایر هزینه های جانبی دیگر از جمله هزینه های مرتبط با حمل و نقل دستگاه نیز می تواند بر قیمت خرید نهایی دستگاه دیسک تراش تاثیر بگذارد.

دستگاه تراش دیسک روکار

خرید دستگاه دیسک تراش در آذربایجان شرقی

با توجه به مزایای استفاده از دستگاه های دیسک تراش برای کنترل سرعت محور اصلی (دیسک و کاسه و فلایویل) و از بین بردن ناهمواری های دیسک ترمز  خودرو، امروزه مراکز فروش متعددی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه پخش و فروش این نوع دستگاه فعالیت دارند. متاسفانه برخی از مراکز فروش دستگاه دیسک تراش در تبریز و سایر شهرهای دیگر کشور برای افزایش حاشیه سود خود اقدام به فروش دستگاه های بی کیفیت به جای نمونه های اصلی آن می کنند. بسیار مهم است برای خرید دستگاه دیسک تراش در تبریز بتوانید مجموعه ای را انتخاب کنید که از کیفیت دستگاه های به فروش رسیده در آن مجموعه اطمینان داشته باشید.

 امکان تراش دیسک به شکل دستی، اتومات، نیمه اتومات از جمله مهمترین آپشن هایی است که دستگاه های دیسک تراش دیسکا می توانند برای کاربران ایجاد کنند. با سفارش دستگاه های دیسک تراش از این مجموعه می توانید مطمئن باشید دستگاهی با کیفیت بالا را خریداری کرده و در طی سالیان طولانی بدون این که نیاز به تعویض قطعات و تعمیر آن باشد، می توانید از دستگاه استفاده کنید.

کیفیت بسیار بالا، امکان تراش همزمان و همسان دو طرف دیسک ترمز، قابلیت تراش کلیه خودروهای سواری از جمله آپشن های دستگاه های ماشین سازی دیسکا می باشد. با خرید دستگاه های دیسک تراش از این مجموعه می توانید مطمئن باشید که هزینه های اضافه ای بابت سفارش آن ها پرداخت نخواهید کرد. برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید از دستگاه دیسک تراش دست دوم ماشین سازی دیسکا برای لبه گیری دیسک های ترمز در تعمیرگاه های خود استفاده کنید.

مزایای خرید دستگاه دیسک تراش در تبریز از ماشین سازی دیسکا

ارسال دستگاه های دیسک تراش توسط مجموعه دیسکا به تمام شهرهای کوچک و بزرگ در کشور امکان پذیر است. از جمله مهمترین مزایای خریداری این نوع دستگاه ها از این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش عملکرد ترمز: سطح صاف دیسک ترمز به لنت ‌ها اجازه می‌ دهد تا به طور مؤثرتر با دیسک تماس پیدا کنند، این امر به بهبود عملکرد ترمز منجر می ‌شود.
  • افزایش طول عمر دیسک و لنت: دیسک و لنت‌ های ترمزی که به طور صحیح توسط دستگاه دیسک تراش ماشین سازی دیسکا تراشیده می شوند، عمر طولانی ‌تری خواهند داشت.
  • امکان تراش همزمان دو طرف دیسک ترمز: برخی از دستگاه‌ های دیسک تراش می‌ توانند به طور همزمان هر دو طرف دیسک ترمز را تراش دهند. این نوع دستگاه‌ ها به عنوان دیسک تراش‌ های دو طرفه یا دیسک تراش‌ های روکار شناخته می‌ شوند، این قابلیت در دستگاه های دیسک تراش ماشین سازی دیسکا وجود دارد. با کمک دستگاه های این مجموعه می توانید به سرعت و با دقت بالا دو طرف دیسک های ترمز را به صورت همزمان تراش دهید.

مزایای خرید دستگاه دیسک تراش در تبریز از ماشین سازی دیسکا

در زمان خرید دستگاه دیسک تراش در شهر تبریز باید به چه نکاتی توجه کرد

خرید دستگاه دیسک تراش نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد، بدون اطلاع از نحوه عملکرد و قابلیت هایی که باید این نوع دستگاه ها داشته باشند، نمی توانید بهترین مدل آن را برای تعمیرگاه و یا کارگاه های خود انتخاب کنید. از جمله مهمترین مواردی که در زمان خرید دستگاه دیسک تراش بهتر است به آن توجه کنید شامل:

  • حداکثر قطر دیسک قابل تراش: بسیار مهم است که دستگاهی را انتخاب کنید، بتواند دیسک‌ های ترمز خودروهای مورد نظر شما را تراش دهد.
  • حداکثر ضخامت دیسک قابل تراش: برخی از دستگاه‌ ها می ‌توانند دیسک ‌های ضخیم ‌تر را تراش دهند.
  • سیستم اندازه‌ گیری خودکار: این سیستم به اطمینان از تراش یکنواخت هر دو طرف دیسک کمک می ‌کند.
  • نمایشگر دیجیتال: این به شما امکان می‌ دهد تا عمق برش را به طور دقیق تنظیم کنید.

 تمام دستگاه‌ هایی که توسط این ماشین سازی دیسکا به فروش می رسند قبل از ارسال برای مشتریان به طور کامل تست می ‌شوند تا از عملکرد صحیح آن ها اطمینان حاصل شود.

راه های تماس با ما

09134449097

00983133344455

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها