دیسک تراش درجا و روکار

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

09134449097 09137865962

03133204543

دیسک تراش روکار

دستگاه دیسک تراش درجا

مجموعه ماشین سازی دیسکا به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه دیسک تراش درجا و روکار، مفتخر است دستگاه های خود را با اطمینان از میزان کیفیت و با تعرفه های بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار، در اختیار شما عزیزان قرار دهد. مدیریت محترم این مجموعه در راستای افزایش جلب رضایت مشتریان عزیز خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش را برای دستگاه های خود، کرده است. این نوع خدمات به شما عزیزان این امکان را می دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری بتوانید دستگاه دیسک تراش مد نظر خود را از ماشین سازی دیسکا خریداری کرده و همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه های خود، بتوانید با راهنمایی و کمک کادر متخصص این مجموعه، آن را رفع نماید. با استفاده از این نوع دستگاه می توانید به صورت همزمان تراش دیسک های ترمز مدل های مختلف خودرو را به راحتی در بازه زمانی کوتاه انجام دهید. دقت و ظرافت بسیار بالای این نوع دستگاه ها باعث می شود تا شما بتوانید بدون این که به دیسک های ترمز آسیب جبران ناپذیری وارد کنید، آن ها را تعمیر کنید.

صداقت و تعهد در زمینه فروش دستگاه دیسک تراش، از مهم ترین مزایای خرید از این مجموعه می باشد. برای ثبت درخواست های خود در مجموعه ماشین سازی دیسکا تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کادر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.  

پخش ویدیو
خدمات پس از فروش
گارانتی
قیمت مناسب دستگاه
خدمات پس از فروش

مشخصات فنی دستگاه دیسک تراش روکار

دستگاه تراش دیسک روکار

پاسخ به سوالات متداول در خصوص دیسک تراش روکار دیسکا

بله. برای خرید اقساطی می توانید نصف هزینه دستگاه را نقدا پرداخت نموده و مابقی را طی چند فقره چک تسویه نمایید. در صورت خرید نقدی به خریداران تخفیف ارائه می شود.

ارسال و تحویل دیسک تراش درجا دیسکا بین 2 تا 3 روز کاری با توجه به آدرس سفارش ممکن است به طول انجامد.

اگر همراه با کلگی دستگاه قسمت پاور را نیز خریداری نموده اید از برق 220 ولت سه فاز یا تک فاز می توان استفاده کرد. در صورتی که دستگاه بدون پاور خریداری نموده اید حتی از برق 12 ولت خودرو نیز می توان جهت راه اندازی استفاده نمود.

به هیچ عنوان در ساخت دیسک تراش روکار دیسکا از آلیاژهای چدنی استفاده نشده است. با توجه به برتری واضح فولاد نسبت به چدن در استحکام، دوام و دقت نهایی دستگاه، تماما از آلیاژهای فولادی ضد ضربه در ساخت دستگاه های دیسک تراش درجا استفاده شده است.

بله، امکان ارسال به تمام نقاط کشور وجود دارد.

دستگاه دیسک تراش درجا و روکار

مزایای خرید از ماشین سازی دیسکا

سهولت استفاده و کیفیت بسیار بالای دستگاه های دیسک تراش مجموعه ماشین سازی دیسکا، باعث شده است تا تعداد متقاضیانی که قصد خرید این نوع دستگاه ها را دارند، در حال افزایش باشد. شما عزیزان می توانید بهترین مدل دستگاه دیسک تراش را از این مجموعه خریداری کنید و از آن ها در کارگاه های بزرگ و کوچک خود استفاده کنید. نوع قطعات به کار رفته در این نوع دستگاه از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد، این امر باعث شده است تا در صورت استفاده از آن ها در دراز مدت، دستگاه آسیب ندیده و نیاز به تعمیر نداشته باشد. دستگاه دیسک تراش مجموعه دیسکا از عملکرد قابل قبولی برخوردار می باشد و همچنین میزان برق مصرفی آن بسیار به صرفه است، این دو فاکتور مهم باعث شده است تا این نوع دستگاه به گزینه بسیار عالی برای خریداری و استفاده از آن ها در تعمیرگاه ها تبدیل شود.

آموزش کار با دستگاه دیسک تراش درجا

برای کار با دستگاه دیسک تراش روکار و درجا، مطابق با فیلم آموزشی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. پیچ های چرخ را باز کنید تا به قسمت دیسک ترمز خودرو دسترسی پیدا کنید.
  2. پس از باز کردن چرخ اتوموبیل،دو عدد از پیچ ها را دوباره بر روی دیسک بدون چرخ ببندید تا دیسک در جای خود محکم شود.
  3. کالیپر ترمز را باز کنید تا دسترسی کامل و آزادنه به دیسک ترمز داشته باشید.
  4. پایه پایین دستگاه را بر روی سگ دست خودرو نصب و محکم کنید به گونه ای که فاصله قلم تراش تا ابتدای دیسک 1 سانتی متر باشد.
  5. دقت کنید که تیغه دستگاه مماس با توپی چرخ قرار بگیرد و پیچ زیر دستگاه را نیز سفت کنید.

فروش دستگاه دیسک تراش

مجموعه ماشین سازی دیسکا با سابقه درخشانی که در زمینه ارائه خدمات و فروش دستگاه دیسک تراش در طی سال ها فعالیت خود بدست آورده است، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان عزیز خود را جلب کند. در شرایطی که قصد دارید در هزینه های خود را کاهش دهید، می توانید از دستگاه های دیسک تراش دست دوم این مجموعه استفاده کنید. با استفاده از دستگاه دیسک تراش روکار مجموعه ماشین سازی دیسگا می توانید در هزینه و زمان تعمیر دیسک های ترمز خودرو نیز تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید.

نوع آلیاژهایی که در دستگاه های دیسک تراش درجا مجموعه ماشین سازی دیسکا به کار رفته است، باعث شده است دوام و استحکام دستگاه افزایش یابد. با سرویس دوره ای این نوع دستگاه ها می توانید از وارد شدن آسیب به آن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید.

بهترین مدل دستگاه دیسک تراش

شما عزیزان می توانید بهترین مدل های دستگاه دیسک تراش را در مدل های درجا، روکار و رومیزی از این مجموعه خریداری کنید.

برخی از مدل های دستگاه دیسک تراش درجا مجهز به سنسورهایی برای تشخیص اتمام زمان کار می باشند، این امر به کاربران این امکان را می دهند تا تراش دیسک های ترمز خود را با میزان امنیت بسیار بالایی انجام دهند. این نوع دستگاه با توجه به نوع خودرو قابلیت تنظیم کردن ارتفاع را دارند.

استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا هزینه‌ ها را به میزان قابل توجهی کم می‌ کند و بدون نیاز به باز کردن دیسک ترمز عملیات تراش را با دقت بسیار بالایی انجام می‌ دهد.

“به کارگیری دستگاه دیسک تراش دقت و سرعت در تراشکاری را افزایش می‌ دهد”

دستگاه دیسک تراش روکار

در این فیلم نحوه عملکرد دستگاه تراش دیسک ترمز نشان داده شده است. کیفیت سطح تراش داده شده توسط دستگاه درجا به سرعت چرخش دیسک، جنس تیغه تراش دهنده و ثبات و عدم لرزش دستگاه بستگی دارد. گروه ماشین سازی دیسکا با تیم حرفه ای طراح و تولید کننده این اطمینان را به شما می دهد که دستگاه های ساخته شده توسط این برند کاملا با استاندادهای فنی و مهندسی روز دنیا مطابقت دارد و بالاترین کیفیت را نتیجه می دهند.
برای دیدن نمونه فیلم های ارسالی از تست و استفاده این محصول توسط خریداران محترم ما به کانال آپارات ماشین سازی دیسکا مراجعه نمایید.

قیمت دستگاه دیسک تراش درجا

با توجه به این که تراش دیسک ترمز می تواند تاثیرات زیادی بر افزایش عمر لنت، سیستم تعلیق خودرو و ایمنی خودرو داشته باشد. همچنین با توجه به قیمت بالای دیسک ترمز چرخ، واضح است که استفاده از دستگاه دیسک تراش هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت کاملا صرفه اقتصادی خواهد داشت.

باید توجه داشته باشیم که قیمت انواع دیسک تراش روکار با توجه به نوع برند و کیفیتی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند.

عوامل موثر بر قیمت دیسک تراش درجا

  • مواد و متریال مورد استفاده
  • دقت تراش دستگاه و کیفیت نهایی سطح
  • طول عمر و استحکام دستگاه
  • پشتیبانی و گارانتی
  • سنسورهای ایمنی به کار گرفته شده
  • نوع ورودی برق
  • راحتی استفاده توسط اپراتور

دستگاه دیسک تراش در اصفهان

تراش دیسک‌ های عقب و جلوی انواع خودرو‎های ایرانی و خارجی با استفاده از دستگاه دیسک تراش امکان پذیر است. دستگاه را می‌ توان با توجه به ارتفاع خودرو تنظیم کرد، از این رو برای خودرو‌های شاسی بلند قابل استفاده است.
استفاده از دستگاه دیسک تراش دیسکا که در اصفهان مراحل طراحی و ساخت آن طی شده است، باعث درآمدزایی تعمیرکاران شده است همچنین مدت زمان توقف خودرو در تعمیرگاه را کاهش داده و باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.
گروه ماشین سازی دیسکا با توجه به سابقه و تجربه خود در ساخت قطعات صنعتی این اطمیمنان را به مشتریان خود می دهد که بهترین و کارآمدترین خدمات و محصولات را دریافت خواهند کرد. دستگاه دیسک تراش روکار دیسکا نیز به وسیله چندین سال سابقه و تجربه مهندسین این شرکت می تواند کاملا پاسخگوی نیاز بازار برای این محصول باشد.

دستگاه دیسک تراش درجا

مزایای دیسک تراش درجا

این دستگاه با هدف کاربری آسان و صرف وقت کمتر ابداع شده است. از همین جهت، این موارد انگیزه افراد به منظور ابداع این دستگاه محسوب می‌شود. از جمله مزایای دیسک تراش درجا شامل موارد زیر می‌ شود.

  • تراش همزمان دو طرف دیسک به صورت موازی و صرفه جویی در مصرف لنت اتومبیل
  • تنظیم همزمان دیسک، توپی و دستگاه دیسک تراش با چرخ و توپی متماعد. با انجام این کار هیچگونه ناهماهنگی در دیسک دیده نشده و کیفیت ترمزگیری افزایش می‌ یابد.
  • تابگیری حرفه‌ای و دقیق انواع دیسک
  • با استفاده از این دیسک تراش مجبور به بازکردن دیسک یا خرید بلبرینگ نو نخواهد بود. بنابراین، با بهره‌ گیری از این دیسک تراش، مجبور به صرف هزینه اضافی نخواهید بود. این دستگاه عملیات تراشکاری دیسک را به خوبی انجام می‌ دهد. در تراش دیسک ترمز حتما به این موارد توجه داشته باشید.
  • نوع خودرو نیز برای دستگاه دیسک تراش درجا مهم نیست  و در هر صورت عملیات مربوطه را انجام خواهد داد. هنگام نیاز دیسک خودروی خود جهت تراش، حتما به نوع دستگاه آن توجه کنید.

 

خرید دستگاه دیسک تراش درجا

با توجه به اینکه برندهای مختلف ایرانی و چینی در حال تولید و فروش دستگاه دیسک تراش درجا هستند، می توان گفت که با توجه به مشخصات فنی محصولات دیسکا و پشتیبانی قدرتمند توسط این برند، یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید قطعا دستگاه تراش دیسک ترمز روکار دیسکا خواهد بود.
باید توجه داشت که اگر در زمان بازرسی دیسک‌ های ترمز، خطوط کوچکی را در سطح آن مشاهده کردید، ممکن است این علائم نشانه‌ های ساییدگی و یا انحراف دیسک ترمز باشند. اگر تغییرات قابل توجهی در ضخامت آن مشاهده نمایید، بهتر است برای تعویض و یا تعمیر دیسک ترمز آن را خارج کنید تا با استفاده از دستگاه دیسک تراش اتوماتیک چینی ناصافی و مشکل ضخامت آن برطرف شود.

سوالی که در ذهن تعمیرکاران پیش می آید این است که برای خرید دستگاه دیسک تراش روکار چه معیارهایی را در نظر بگیرند و چه برندی را خریداری کنند؟
در پاسخ به این مورد باید گفت موارد زیر حیاتی هستند:
• استحکام
• دقت و ظرافت در تراش
• کارآیی دستگاه و عدم کاهش دقت در گذر زمان
• صرفه اقتصادی
• کیفیت نهایی سطح ایجاد شده
• کاربری ساده و روان دستگاه تراش دیسک ترمز
• ثبات دستگاه و عدم لرزش

اخطار:
هنگام استفاده از دستگاه دیسک تراش روکار و درجا حتما از دستکش و عینک استفاده کنید.
مشکلات دیسک ترمز می‌ تواند باعث ایجاد مسائلی مانند سر و صدا و ارتعاش شود. اغلب رانندگان گمان می‌ کنند که اجزای سیستم ترمز آن‌ها دارای ظرفیت گرمایی بالایی می‌باشد، با این حال هنگامی که با واریانس‌ های سیستم مواجه می‌ شوند، به اختلافات میان آن‌ ها پی می‌ برند. هنگامی که دیسک ترمز از سطح بحرانی خود عبور می‌کند، شروع به انتقال گرمای تولید شده به مایع ترمز می‌ نماید. معمولا با انجام بازرسی، از بین بردن ناصافی‌ ها با استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا و تمیزکاری بسیاری از این مشکلات و مسائل حل خواهند شد. بنابراین بهتر است در دوره‌ های منظم به انجام این کار بپردازید تا از سالم بودن دیسک ترمز خود اطمینان حاصل کنید.

مزایا و معایب تراش دیسک ترمز

سایش سطح دیسک ترمز چرخ، تاب برداشتن و حفره دار شدن همگی عواملی هستند که در سواری خودرو اثرات منفی دارند. دیسک‌ های ترمز خودرو به مرور زمان کارایی اولیه خود را از دست می‌ دهند و دچار آسیب می‌ شوند. همین مساله باعث می‌ شود که هنگام ترمز گرفتن، صدا دادن دیسک ترمز را احساس کنیم. اصطکاک بین لنت ترمز و دیسک ممکن است، سبب این لرزش‌ها و خرابی دیسک ترمز خودرو شود که این مشکلات به دلایل متعدد از جمله گرد و غبار، آلودگی‌ های محیطی و یا زنگ‌‌ زدگی سطح دیسک به وجود می‌آید. در بسیاری از موارد پس از بررسی برای تعمیر و یا تعویض دیسک ترمز ، نیازی به تعویض نیست و می توان از ابزاری مفید و کارآمد در جهت رفع این معایب که به بازار امروز دنیا و ایران معرفی شده است استفاده نمود. در تعمیرگاه های خودرو می توانند به کمک دستگاه دیسک تراش روکار، سطح دیسک خودرو را صاف و هموار کنند تا نهایتا عملکرد ترمز در چرخ ها به حالت مطلوب بازگردد.

شاید هنگام رانندگی برای شما هم بارها پیش آمده است که موقع ترمز گرفتن، خودروی شما به خصوص در قسمت فرمان، دچار لرزش شدید می‌ شود که دلیل آن هم چیزی جز خراب بودن دیسک ترمز نیست. استفاده از دستگاه دیسک تراش درجا دیسکا، برای تراش دادن دو طرف دیسک ترمز به صورت یکسان و همزمان می تواند این مشکل را بر طرف کند. علاوه بر این، با کاهش هزینه ها، عمر لنت خودرو را طولانی می‌ کند و دیگر خودروی شما صدای زوزه نمی‌ دهد. همچنین مانع از لرزشی می ‌‎شود که هنگام ترمز گرفتن به وجود می‌ آید و از خراب شدن جلوبندی ماشین جلوگیری می‌ کند.

البته تراش دادن دیسک ترمز در صورت رعایت نکردن اصول و قواعد درست این کار، معایبی به همراه خواهد داشت که باید توجه داشته باشید.

کاهش ضخامت دیسک

اولین عیب یا ایرادی که می تواند ظاهر شود در خصوص ضخامت دیسک ترمز است. باید توجه داشت که ضخامت دیسک توسط تعمیرکار ماهر با دقت اندازه گیری شود، زیرا بر اساس کاتالوگ های تولید کننده محصولات، میزانی حداقلی برای ضخامت دیسک ترمز تعریف شده است. بنابراین می توان گفت اگر دیسک ضخامت کافی را داشته باشد، با خیال راحت و به میزان لازم می توان تراش داده شود تا عیوب دیسک ترمز رفع شود. اما اگر دیسک ترمز ضخامت اولیه لازم را نداشته باشد، نمی توانیم بیشتر از حد استاندارد آن را تراش دهیم و این یکی از معایب تراش دیسک ترمز به حساب می آید.

ایجاد صافی سطح بیش از حد یا کمتر از حد مجاز

نکته دوم در خصوص تراش دیسک ترمز چه به صورت درجا و چه به صورت رومیزی در میزان صاف و صیقلی شدن دیسک ترمز است. دستگاه دیسک تراش با تیغه استاندارد و مناسب باعث رعایت این امر مهم خواهند شد، زیرا با صاف شدن بیش از حد دیسک عمل درگیری به خوبی انجام نمی شود و اصطلاحا سطح شیشه ای شده و ترمزگیری خوب انجام نمی شود. از طرفی دیگر اگر صافی سطح هم کم باشد هم ترمزگیری با سر وصدا و عملکرد نامطلوب همراه خواهد بود.

دستگاه های دیسک تراش درجا و رومیزی از برند دیسکا با رعایت موارد فوق در طراحی و تولید، توانسته اند تا این معایب را به خوبی رفع کنند و تراش دیسک ترمز را به امری کاملا مقرون به صرفه و کارآمد تبدیل کند.

هزینه تراش دیسک ترمز

اولین سوالی که پس از خرابی دیسک ترمز به ذهن می رسد این است که هزینه تراش هر دیسک چقدر است؟ آیا هزینه تعویض دیسک ترمز با تعمیر و تراش آن یکسان است و کدام مورد مقرون به صرفه تر است؟

در جواب به این سوالات باید گفت که هزینه تراش هر دیسک ترمز با توجه به قطر دیسک، مدت زمان نیاز برای تعمیر توسط تعمیرکار، مدل خودرو و میزان آسیب وارده متفاوت است اما به طور کلی با توجه به قیمت های بالای دیسک ترمز نو، هزینه تعمیرات بسیار پایین تر از هزینه تعویض کامل دیسک های چرخ ها است. بنابراین توصیه می شود در صورتی که دیسک ترمز ضخامت لازم و کافی برای تراش خوردن را دارد ابتدا توسط تعمیرکار ماهر اقدام به تراش دیسک ترمز نمایید و در صورتی که این عمل چند بار تکرار شد در نهایت اقدام به تعویض نمایید نا در حد ممکن بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

می توانید قبل از تراش دیسک ترمز با استعلام نرخ از تعمیرکار نسبت به انجام و سهولت تراشیدن دیسک ترمز اطمینان بیشتر پیدا کنید. استفاده از هر دو مدل دیسک تراش درجا و یا دیسک تراش رومیزی توسط اپراتور خبره می تواند به طور کلی مشکلات دیسک را حل نموده و از تحمیل هر نوع هزینه اضافی به شما جلوگیری نماید

خرابی رایج دیسک ترمز

دیسک های ترمز به شدت بر عملکرد ترمز خودروی شما تأثیر می گذارند، بنابراین حفظ آنها بسیار مهم است. در اینجا نحوه تشخیص علام خرابی دیسک های ترمز آورده شده است دیسک های چرخ بخش مهمی از خودرو شما هستند. هنگامی که به پدال ترمز نیرو وارد می کنید، لنت های ترمز به دیسک ترمز فشار می آورند.

  • صدای جیغ از دیسک ترمزها

هنگامی که دیسک های ترمز فرسوده می شوند، سطح و لبه های ناهمواری در داخل و خارج سطح دیسک چرخ ایجاد می کند. این لبه‌ها و سطوح می‌توانند هنگام رانندگی خود را نشان ندهند، اما اغلب زمانی که مقداری نیرو به ترمز خود وارد می‌کنید، صدایی بلند از ترمز خود خواهید شنید.

  • برای توفق کامل خودرو به زمان بیشتر نسبت به قبل نیاز دارم

هنگامی که دیسک های ترمز فرسوده می شوند، سطوح ناهموار زیادی ایجاد می کنند که باعث می شود لنت های ترمز کمتر “سطح ترمز” روی دیسک ترمز بنیشیند. این کار راندمان ترمز شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

  • صدای جیر جیر

رایج ترین علامت خرابی یا فرسودگی دیسک ترمز، صدای جیر جیر هنگام ترمزگیری یا عملکرد بدتر ترمز نسبت به معمول است. اگر  در حین ترمز زدن پدال ترمز می لرزد، این نیز یک نشانه قوی است که دیسک چرخ شما خراب است.

  •  تکان دادن فرمان هنگام ترمزگیری

اگر دیسک های چرخ جلو شما خراب می شود، اغلب می توانید هنگام ترمزگیری آن را در فرمان احساس کنید. این می تواند به دلیل زنگ زدگی دیسک های ترمز یا عدم تعادل آنها به دلیل گرمای بیش از حد باشد.

اگر احساس می‌کنید که فرمانتان هنگام ترمز می‌لرزد ، مطمئناً وقت آن است که دیسک های چرخ جلو را بررسی کنید.

  • پدال ترمز ضربان دار

اگر با فشار دادن پدال ترمز احساس می کنید که پدال ترمز می تپد، ممکن است به دلیل زنگ زدگی دیسک های ترمز یا سطوح ناهموار باشد.

زمانی که در هنگام ترمزگیری پدال ترمز ضربانی را احساس می کنید، می تواند توسط دیسک ترمز جلو و عقب ایجاد شود. با این حال، اگر مشکل از دیسک های چرخ جلو باشد، احتمالاً آن را در فرمان نیز احساس خواهید کرد.

3.8 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایزدی
ایزدی
1 سال قبل

با سلام
ممنون بابت محصول خوب و کاربردیتون
کیفیت سطح عالی
راحتی کار کرد
و …

با سپاس 🙏🏻

امین
امین
1 سال قبل

کیفیت ساخت دیسک تراش دیسکا واقعا بالاست به نظر من برای ساختش کم نذاشتند و کاملا از جنس و مواد مرغوب استفاده شده

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.